SKI Máchovka mění vizuální styl a spouští nový web

Lyžařský areál SKI Máchovka mění vizuální styl. Konkrétní změny se dotkly názvu, loga a barev. V souvislosti se změnou byl pro novou sezónu připraven i nový web. SKI Máchovka tak reaguje na aktuální trendy. Nový web má ještě více přiblížit návštěvníkům své výhody.

Logo potřebovalo změnu

„Logo bylo již zastaralé, téměř od začátku moderního provozu našeho areálu zůstalo nezměněno. Cítili jsme, že chceme nabídnout návštěvníkům stejnou grafickou úroveň jako ve větších areálech. To se nám podařilo a objektivně řečeno, ta úroveň ostatní areály paradoxně převyšuje,“ říká Bohumil Šmika, jednatel BK Nová Paka, který areál provozuje.

Tvar loga symbolizuje několik věcí a vychází z moderního grafického pojetí tzv. minimalizace. Nejvíce vystihuje název areálu (Máchovka), který je již hluboce zakořeněn v návštěvnících a skvěle připomíná historii místního kraje. Dále jsou to ramena-sjezdovky areálu, která jsou dvě. Za barvy areálu byly vybrány modrá až červená s fialovým přechodem. Dvě hlavní barvy se objevovaly na minulém ztvárnění areálu. Pevnou součástí nového loga je i název města Nová Paka.

 „Přestože jsme malý areál, nemáme se za co stydět. Návštěvníkům nabízíme technologicky vyspělou techniku. Podmínky a tím i kvalita lyžování jsou zde na vysoké úrovni. Nový grafický styl byl logickým pokračováním. Myslím, že i malý areál může v našich podmínkách nabídnout lidem velkou službu,“ dodává.

         

                             Nové logo                                                                     Staré logo

Nové webové stránky

Součástí změny se staly i nové webové stránky areálu, které nabízejí nejdůležitější informace. Součástí je zpravodajský servis včetně otevírací doby, stavu a výšky sněhu, počasí a webkamera. Návštěvníci se mohou přihlásit do odběru novinek tzv. newsletteru, díky čemuž jim neuniknou žádné novinky z areálu.

„Návštěvníci ocení i optimalizaci pro mobily a tablety. Web je současně propojen na sociální sítě facebook a instagram. Instagram je další propagační novinkou pro tento rok,“ říká Bohumil Šmika s poznámkou, že za celým projektem stojí širší tým mladých dobrovolníků.

Areál s potenciálem

„Když jsme seděli nad přípravami, říkali jsme si výhody a ověřovali si je u lidí. Nikdy by mě nenapadlo, že náš malý areál může mít tolik výhod. Myslím, že jsme v tomto unikátní,“ shrnuje závěrem.

V průběhu sezóny se budou návštěvníci setkávat s kreslenými postavičkami rodiny Zimových, které mají areál ještě více přiblížit rodinám z dětmi.

Další novinky z propagace se připravují. Během jednoho měsíce by mělo být vše kompletní.

Novinky a inovace se dotkly i jiných oblastí, pracovníci místní organizace přes léto nezaháleli. Více o novinkách a inovacích Vám přineseme v dalším článku.

Tereza Kozáková

  • Líbilo? Pošli článek ostatním

Udělej si pohodlí a pokračuj ve čtení